Възстановяване на pH баланса

Възстановяване на pH баланса

Възстановяване на pH баланса е важно за избягване на болестите. Консумация на фабрична храна, рафинирани захари и ГМО. Не всички обаче осъзнават, че кисела среда е идеална за рак, наднормено тегло, болка и много заболявания. За щастие създаването на алкална среда в организма е много просто. Алкална среда – пълната противоположност на киселината.
Ето 10 естествени начина за възстановяване на pH баланса
1. Най-важното е да започнете деня с усмивка и голяма чаша вода с добавяне на прясно изцеден сок от един лимон. Въпреки че лимоните изглеждат кисели, те имат обратен ефект върху тялото. Пийте тази напитка на празен стомах, за да прочистите стомаха. Друг вариант е да пиете 1-2 чаши натурален ябълков оцет с вода дневно. Достатъчно 1-2 супени лъжици оцет на 220 мл вода.

2. Яжте големи порции маруля , подправени с лимонов сок и висококачествен зехтин. Зелените зеленчуци и плодове са един от най-добрите източници на алкални микроелементи като калций. Яжте ги през целия ден, за да поддържате здравословен баланс на pH в организма.
3. Искате ли закуска? Яжте сурови несолени бадеми. Съдържа много алкални микроелементи като магнезий и калций, които възстановяват киселинно-алкалния баланс и нормализират кръвната захар.
4. Пийте бадемово мляко и си направете бери ленти. Ако има избор, растителното мляко винаги е по-добро от кравето.
5. Отидете на разходка или упражнения. Дейността е изключително важна. Упражнението помага да се премахнат киселите храни от тялото.

6. Дишайте дълбоко. В идеалния случай трябва да намерите място с чист въздух, наситен с кислород, и да го посещавате, когато е възможно. Там (и не само там) трябва да пиете повече вода, за да премахнете токсините от тялото.

7. Не яжте месо всеки ден. Ако можете да понасяте няколко дни без месо – чудесно, защото ежедневната консумация на месо оставя киселинни натрупвания.
8. Избягвайте десертите с високо съдържание на захар и сладка сода. Захарта е една от най-опасните кисели храни. Повече от 30 чаши вода са необходими за неутрализиране на киселинността от една кутия газирана вода!

9. Включете повече зеленчуци в диетата си . Забележка: картофите не се считат! Чушки , аспержи, тиквички и патладжан ще бъдат много полезни .

10. Накрая: яжте повече брюкселско зеле. Той перфектно излужава тялото и съдържа много хранителни вещества и полезни ензими.

Източник: За жената


Източник: www.vsekidnevno.com

Powered by Facebook Comments