Карантина и самоизолация: Да преодолеем мрачно …

Карантина и самоизолаци, излизаме малко, а докато седим вкъщи, премятаме едни и същи невинаги радостни мисли… Стоп! Да променим нещата!

Карантина и самоизолация: Да преодолеем мрачно настроение бързо и лесно!
 

 

Често изпадате в мрачно настроение

  • Пийте всеки ден по 3 чаши чай от жълт кантарион в продължение на две седмици. Преди това се консултирайте с вашия лекар или с аптекаря, защото жълтият кантарион не се съчетава добре с някои лекарства като антидепресантите и контрацептивите например.
  • Наблегнете на продуктите, богати на есенциални мастни киселини омега 3 – риба тон, скумрия, морски дарове, рапично и орехово масло. Освен това не забравяйте да консумирате по 5 порции зеленчуци и плодове на ден, защото, за да се възползва организмът максимално от омега 3, той има нужда от солидна доза антиоксиданти.
  • Ако вечер редовно си правите мрачна равносметка, насилете се да откриете все пак 5 положителни факта от изминалия ден. Това може да са обаждането на приятел, рисунката  на детето или рецептата, която сте приготвили. Това упражнение ще ви помогне да видите нещата под друг ъгъл, а с течение на времето това може да се превърне в чудесен навик.

 

6 съвета как да живеем затворени и да не откачим>>>

 

Времето се затопля и ви обхваща пролетна умора

  • Направете кратко лечение с женшен и родиола – тези две растения помагат на организма да се бори с умората и подсилва имунитета.
  • Нужни са ви също пълнозърнести храни – хляб, ориз, спагети, както и ядки и цитрусови плодове. Редовно хапвайте месо, чиито протеини са полезни са мускулите и мозъка. За да не ви липсва желязо, включете в менюто си телешки дроб и леща.

 

Вижте 4 кардио упражнения, които да правите у дома>>>

 

Нервирате се за дреболии

  • Запарете 1 ч.л. изсушена маточина в чаша гореща вода. Оставете билката да кисне 10 минути, прецедете и пийте. Две-три чаши дневно имат забележим успокояващ ефект.
  • За вас най-добре е да си помогнете с магнезий в комбинация с витамин В6. Подходящата доза е 300 мг, взети наведнъж или на два пъти. За да спите добре, приемайте магнезия вечер преди лягане.
  • Отделяйте време за себе си всяка вечер, дори и децата още да не са си легнали. Нужни са ви около 20 минути, за да се отпуснете в спалнята, да направите няколко упражнения за разтягане на мускулите или да вземете топъл душ. Ако имате вана, потопете се в нея, като добавите във водата няколко капки ароматно масло от лавандула или мандарина, разтворени в течен сапун.

 

Спрете мрачните повтарящи се мисли, вредно е за вас!>>>

Спрете мрачните повтарящи се мисли, вредно е за вас!

 

Непрекъснато сте гладни

  • Валерианата помага за преодоляване на тенденцията към преяждане и срещу безсънието. По-добре е да взимате капсули, а не да си правите запарка, защото вкусът на билката не допада на всеки, а и е по-малко ефикасна.
  • Хранете се, докато почувствате, че се насищате, но не продължавайте след това. За предпочитане са пълнозърнестите продукти, които засищат добре и са богати на минерали и витамини. Към спагетите добавете доматен сос, приготвен без мазнина и ароматизиран с билки.

 

ОЩЕ: Спешно си направете ден за разтоварване – 5 варианта>>>

 

Осигурете си отморяващ, качествен нощен сън

За целта вечеряйте по-рано, не спортувайте вечер и изнесете всички електронни уреди от спалнята. Проветрявайте помещението в продължение на 10 минути, преди да си легнете.

 

Нямате желание за секс

  • Хапвайте по две парчета черен шоколад всеки ден  – той съдържа серотонин, кофеин, фосфор, магнезий и тази комбинация има ефект на афродизиак.
  • Създайте си с вашия партньор навика да се докосвате, дори и да не отивате по-далече в ласките. Вземете душ заедно, дръжте се за ръка пред телевизора, докато гледате интересен филм. Наслаждавайте се на близостта, без да бързате – проникването и оргазмът не са задължителни всеки път.
  •  

5 съвета как да се справите с паниката, свързана с коронавирус>>>

5 съвета как да се справите с паниката, свързана с коронавируса


Източник: www.rozali.com

Powered by Facebook Comments