Пет елементарни упражнения, които ще ви помогнат да влезете във форма за нула време

Пет елементарни упражнения, които ще ви помогнат да влезете във форма за нула време

В началото на пролетта всички се замисляме за физическата си форма и искаме да изглеждаме по-добре за лятото. Poznanieto.bg e тук, за да ви покаже няколко елементарни упражнения, с които лесно и бързо може да се отървете от излишните килограми. Но не забравяйте, че най-добри резултати се постигат в комбинация със здравословна диета. Ето и нашата селекция от упражнения:

Летва – упражнение за стягане на коремните мускули.

летва- упражнение за стягане на коремните мускули.

летва- упражнение за стягане на коремните мускули.

  1. Подпрете се на лакти и колене и бавно изпънете краката така, че да преместите тежестта на тялото на лактите и на пръстите на краката ви.
  2.  Разтегнете коремните мускули и повдигайте един по един краката във въздуха си на няколко сантиметра от земята.
  3. Повтаряйте това действие за около минута, като внимавате да не се огъвате и да държите гърба си изправен.

30-60-90 – упражнение за коремните мускули и краката.

30-60-90 - упражнение за коремните мускули и краката.

30-60-90 – упражнение за коремните мускули и краката.

  1. Легнете по гръб с прибрани ръце и крака прибрани един до друг.
  2. Повдигнете краката от земята така, че да образуват ъгъл от 30 градуса с пода. За целта използвайте мускулите на корема, но внимавайте да не сгъвате и таза. Вдишайте три пъти в тази позиция.
  3. Увеличете ъгъла на 60 градуса и вдишайте и издишайте дълбоко още три пъти. След това повдигнете краката на 90 градуса и задръжте в тази позиция.
  4. Повторете същата процедура но на обратно като намалявате градусите и не забравяйте да държите таза неподвижен.

Поза кобра – упражнение за бедрата и гърба 

Поза кобра - упражнение за бедрата и гърба

Поза кобра – упражнение за бедрата и гърба

  1. Легнете по корем със събрани крака и се облегнете на сгънатите си в лакти ръце.
  2. Бавно изтласкайте торса си с ръцете нагоре, като държите главата си изправена и държите каката си събрани един до друг.  Останете в тази поза 30 секунди и след това издишайки се отпуснете напред.

Поза скакалец – упражнение за задните части и бедрата

Поза скакалец - упражнение за задните части и бедрата

Поза скакалец – упражнение за задните части и бедрата

  1. Легнете по корем с брадичката си на пода. Поставете ръцете си на пода от двете ви страни и опънете краката си толкова, колкото можете.
  2. Вдишвайки повдигайте краката си един по един и след това ги сваляйте отново на пода докато издишате.

Поза свещ – упражнение за коремните мускули

 

Поза свещ - упражнение за коремните мускули

Поза свещ – упражнение за коремните мускули

 

  1. Легнете по гръб с крака свити в коленете и притиснати към гърдите ви.
  2. Бавно изправете краката нагоре докато се подпирате на ръцете. Задръжте тази позиция за 30 секунди.

Вижте още: ВЛИЯЕ ЛИ УСМИВКАТА НА ЗДРАВЕТО НИ И КАК?

Powered by Facebook Comments