Упражнения за корем, които ще подобрят тонуса ви.

Упражнения за корем, които ще подобрят тонуса ви. С напредване на възрастта, при нарастващия недостиг на интензивни движения, се увеличава опасността да изпуснете от контрол биохимичните процеси, които определят вашето здравословно състояние. Сигнал, че това се случва и нарастващата обиколка на талията ви – това означава, че между вътрешните ви органи в коремната област започват, с нарастващ темп, да се трупат т.нар. „висцерални мазнини“, от които се образуват хормони, променящи съществено биохимията в областта. Резултатът е стряскащ: диабетът „чука на вратата“ ви, поради недостиг организмът да произвежда инсулин. Едновременно с това, започва образуването на нископлътни липопротеини в артериите – така нар. „плаки“; като следствие се повишава артериалното кръвно налягане и сърцето изпитва затруднения при изтласкването на кръвта през стеснените артерии.

Невинаги сте наясно с тези застрашаващи здравето Ви заплахи, и ако пристъпвате към спазването на диетичен режим на хранене и цел премахване на „коремчето“, то го правите главно от естетически съображения да сте все така съблазнително привлекателни за представителите на „силния пол“ и преди всичко, на партньора в семейството Ви, който с гордост ще ви „показва“ на приятели и познати… Но и при добро съчетаване на диетите с билколечение, ако не ускорите метаболизма си с подходящи физически упражнения, резултатите няма да имат нужния ефект. Ето защо по-долу, ще ви предложим един примерен комплекс от упражнения, насочен изключително за подобряване на коремната мускулатура. Упражнения се изпълняват на твърда подложка като сте легнали в положение „на гръб“.

Първо упражнение: изпъвате до тялото ръцете и краката си, и повдигате единия си крак леко свит в коляното и започвате да ритате с него във въздуха, с ускоряващо се темпо, в продължение на не повече от 15-ина секунди, докато почувствате лека умора в областта на коремната мускулатура; извършвате същото и с другия крак. Повтаряте това упражнение от 3 до 5 пъти.

Второ упражнение: изпъвате ръцете си зад главата, сгъвате единия си крак, докато другия държите изпънат, и повдигате тялото си от таза нагоре, за да докоснете коляното на сгънатия крак с лакътя на срещуположната си ръка, след което се опъвате в изходно положение и извършвате същите движения, но вече след като сте разменили положението на краката и ръцете си; повтаряте от 5 до 8 пъти упражнението до настъпване на умора.

Трето упражнение: с ръце отстрани на тялото, сгъвате краката в колената, докато приплъзвате стъпалата си върху постелята; повдигате леко бедрата и таза от постелята и се задържате в тази поза 2 – 3 секунди, след което се връщате в изходното положение и напрегнатите коремни мускули се отпускат; повтаряте упражнението докато се чувствате комфортно.

Четвърто упражнение: без да движите изпънатите до тялото ви ръце, повдигате бавно нагоре – към тавана – изпънатите си крака (без да ги свивате в колената), задържате се в това положение не повече от 3 секунди и също така бавно връщате краката си изпънати върху постелята; опитайте се да повторите упражнението 3 – 4 пъти, тъй като то натоварва значително коремната мускулатура.

Пето упражнение: разпервате ръцете и краката си в положение „морска звезда“ и започвате и да свивате и разпускате енергично, едновременно лакетите и колената съответно към и от зоната на „слънчевия сплит“, т.е. където свършва диафрагмата; и така в продължение на 10-на секунди.

Шесто упражнение: сега сменяте първоначалната поза, като лягате „по корем“; лакетите и дланите ви са върху постелята, прибрани до тялото; повдигате торса, опирайки се единствено на кръстите на краката си, задържате се в това положение 20-ина секунди и се връщате в първоначалната поза ; повтаряте същото докато почувствате умора в коремната мускулатура.

Седмо упражнение: отново сте по гръб върху постелята; сплитате ръце зад главата си и повдигате торса си, стремейки се да го приближите до максимално допустимата за Вас близост към изпънатите ви колена; тази „коремна преса“ повтаряте до настъпване на умора, (която ще настъпи примерно след 3 до 4 повторения). Повтаряйте ежедневно предложената серия от упражнения в удобно за Вас време и резултатите няма да закъснеят – досадното „коремче“ ще се свива и накрая – ще изчезне! Успех!

Източник: rusalkite.com

Powered by Facebook Comments